19 listopada 2012

Mobile mix.

14 komentarzy:
 
Nie wiem jak Wam, ale mi kompletnie nie służy jesień. Tak jak na jej początku miałam dużo siły i zapału w sobie tak teraz jest zupełnie na odwrót. Co chwilę próbuję sobie polepszyć humor różnymi sposobami - zakupami czy też 'domowym spa'. Ostatnio pozwoliłam sobie nawet na małe zakupy w Ikei - szykują się małe zmiany w moim pokoju, w końcu się za to zabrałam.. Jednak humor polepsza się zazwyczaj na chwilę.. Mam nadzieję, że w końcu przyjdą lepsze dni, a ja jak i mój blog 'odżyjemy'. A teraz pokażę Wam parę zdjęć, które gdzieś w między czasie były robione :)









Jeśli chodzi o zdjęcia, na których jesteśmy wszyscy przebrani - przyjaciółka obchodziła 20ste urodziny, chciałyśmy wyprawić je inaczej niż zwykle! W końcu wkroczyła w dorosłe życie, nie będąc już nastolatką. Wpadłyśmy na pomysł, żeby każdy przyszedł przebrany, a więc na imprezie miałyśmy przyjemność ugościć : Kota, Żołnierza, Larę Croft, Maria, Pirata z Karaibów, Dziewczynę z Bollywood, Sprzątaczkę, Kowboja oraz solenizantka jako Pani Muszkieter i Ja - biedronka :) Impreza była wyjątkowa, ze względu na nasze stroje. Każdy próbował pokazać różne 'zachowania', które pasowały do danego stroju, np Żołnierz i Lara Croft, którzy toczyli walkę strzelając się..
Hmm.. Oby więcej takich imprez! :)



A teraz, życzę Miłych Snów. Dobranoc!


14 komentarzy:

  1. świetny pomysł z urodzinami:) śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. z niecierpliwością czekam na zdjęcia nowego pokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne fotki chcialabym zobaczyc sylizacje z pierwszego w calej okazalosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. brązowe włosy zdecydowanie do Ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz ślicznego psiurka! :)
    Fajnie wyglądałaś przebrana za biedronkę.;p ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczny pies :)

    Pozdrawiam,
    Fit
    _________________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. masz prześliczne brwi, zrobione permanentnym? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) to nie permanentny, maluję cieniem i specjalnym pędzelkiem :)

      Usuń
  8. B. fajne zdjęcia, a Ty jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcia :) a pomysł na imprezę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakiego używasz podkładu? I jaki to odcień? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. widze ze tez masz huskiego:) mam 2 suczke mam podobna do twojego psiaka :) posluszny jest ???:)

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjecia z imprezy swietne;d
    masz zgranych znajomych;)) ja probowalam ostatnio namowic swoich na impreze w stylu Hallowen ale nie mieli tyle checi i inwencji;)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin