23 lipca 2012

Sukienka w kratkę! :)

45 komentarzy:
 
Hej :)
Po pierwsze - wczorajszy dzień wolny od pracy, a po drugie - pogoda w Anglii w ten dzień była piękna. Wykorzystałam go na zakupy w Liverpoolu, oczywiście wstąpiłam do Primarku. Nie dosyć, że sklep ma super rzeczy w dodatku tanie, to jeszcze są teraz tutaj wyprzedaże, a więc uwierzcie.. Istne szaleństwo ;) W dzisiejszym poście pokażę Wam dwie zdobycze (sukienka w kratkę - hitem jest jej cena - 3funty, i kamizelka jeansowa, długo na taką polowałam). A resztę rzeczy pokazywać Wam będę w kolejnych postach :)











 Sukienka - PRIMARK || Kamizelka - PRIMARK || Buty - NEW LOOK


No nic kochanie, uciekam szykować się do pracy, jutro kolejne 12h :) 
Miłej nocy! :)

45 komentarzy:

  1. Nie lubię kraty ale Ty wyglądasz w niej świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne domki z tyłu :) Twoi rodzice też w takim domku mieszkają?:) Może zrobisz jakieś zdjęcia Twojej okolicy, ciekawi mnie jak to wszystko wygląda:)
    A kamizelka jest nieziemska! Od dawna mi się taka marzy!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna sukienka i ta kamizelka, ahhh, boska!! Zazdroszczę Primarku :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka! uwielbiam kratę :)

    gdybyś była zainetresowana u mnie tutorial włosowy ;): http://timeforpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie♥
    zarówno sukienka jak i kamizelka boska :)
    no i te buutki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie polaczenia! i zazdroszcze wizyty w Primarku, ja bym chyba caly wyniosla:P

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę zakupów w Primarku i to jeszcze w trakcie wyprzedaży :) masz rajstopy czy tatuaż na udach? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny outfit :)
    Sukienka oraz kamizelka są genialne ♥
    Sukienka ♥ Kamizelka ♥ Buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne buciki :) I łaaaał ale fajny tatuaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka nieeeee, ale kamizelka TAAAAAAAK! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ta sukieneczke :) supeeer :) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja dokładnie rok temu przez całe wakacje mieszkałam blisko Liverpoolu :( buuu, wróciłoby się!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne połączenie - dziewczęce i rockowe jednocześnie. Zazdroszczę kamizelki, jest świetna. ;)
    Z przyjemnością będę obserwowała twój blog, mam nadzieję, że ty mój także.

    OdpowiedzUsuń
  14. SUPER ZESTAWIK:)

    zazdroszcze zakupków:)

    zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz mega sukienke! :))


    Zapraszam :)

    www.gibky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ jesteś piękna!

    Pozdrawiam www.fogdancing.blogspot.com - nowy post, nowe fotografie.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie Cię znów zobaczyć w tak dobrym nastroju:)
    wyglądasz rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham CIe! <3 cudowna ta kraciasta kiecka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zestawienie!
    Kocham kratkę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastycznie wyglądasz! ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. A gdzie pracujesz?? Ja tez przebywam w anglii i od tygodnia jest wreszcie slonecznie;) dosyc mialam ciaglych deszczow

    pozdrawiam N.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zostaje mi powiedzieć... słodko i dziewczęco:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi,

    Nice blog. We love it.
    We’ve been taking note of your style and we've come to be wonderfully addicted to it.
    We'd like to invite you as our 1st group of fashionista to join WhatIWear in a conquest to inspire the world,changing one wardrobe at a time.

    Click HERE to become a member - www.whatiwear.com
    Or check our blog at blog.whatiwear.com

    --
    Here are some members who have already joined us.
    Anastasia Siantar - brownplatform.com
    Andree Judd - avantgardien.tumblr.com
    Willabell Ong - paledivision.blogspot.com
    Marie Hamm - themavenpost.blogpost.com
    Paris & London - themadtwins.blogspot.com
    Alyssa Lau - theordinarypeoples.blogspot.com
    Nadine Drexler - whengreengrasswasyellowonpictures.com
    White Lace - whitelace.ro
    Becka Häggblom - sunshineinnorth.blogspot.com
    Michalina Z - stook-pook.blogspot.com
    Jessica C - westmountfashionista.com
    Claradevi Handriatmadja - luce-dale.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kamizelka-Boska!! jutro albo w najbliższym czasie przerabiam swoją dżinsową kurtkę na coś podobnego właśnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka bardzo ładna, fajnie, że masz okazję upolować coś za takie ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. baardzo podoba mi się twoja sukeinka naprawdę jest nieziemska :) pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://pinkyellowpurplee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie przepadam za motywem kratki. W Twojej stylizacji najbardziej podoba mi się kamizelka, cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  28. piękna sukienusia :) wogóle laska jestes

    OdpowiedzUsuń
  29. Idealna stylizacja:) a Ty taka piękna :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ładna stylizacja:D blog mi się podoba więc obserwuję:D

    zapraszam do mnie na nowy post: patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka Ty ładna jesteś :D
    A kamizelka super! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. kiedyś bardzo lubiłam Twojego bloga, ale teraz go bardzo zaniedbujesz więc przestaje go obserwować
    Kami

    OdpowiedzUsuń
  33. hej czemu wgl nie dodajesz postow nowych? jestes az tak zapracowana? czym sie takim zajmujesz?

    OdpowiedzUsuń
  34. Pomijając to, że masz świetną figurę, masz coś uroczego w twarzy, co sprawia, że gdy się uśmiechasz, wyglądasz niezmiernie miło :) Piękna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow! Jesteś tak śliczna! A sukienka, rzeczywiście, zjawiskowa :-) Zazdroszczę zakupu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin