26 marca 2012

Marynarski styl!

59 komentarzy:
 
Wybaczcie mi tą chwilę nieobecności, ale niedawno zaczęłam praktyki i siedzę w salonie do 18stej i właściwie wieczorem nie mam jak robić już postu, a piękną pogodę w weekend musiałam wykorzystać! Byłam poza Poznaniem, praktycznie w środku lasu na grillu :) Ale mam dla Was zaległy outfit, którego nie miałam kiedy włożyć :)

Tym razem wykorzystałam marynarkę w paski. Styl marynarski jest znany już od długiego czasu i jak dla mnie nie do znudzenia :) Właściwie co roku można spotkać w sklepach/na ulicach paski, paseczki i połączenie granatu z czerwienią i bielą :) 
Ja akurat założyłam jasno szare spodnie i białą bluzeczkę, a czerwony akcent występuję na ustach i jako broszka. Co do ust to po raz pierwszy pomalowałam je na czerwono. Nigdy nie czułam się w tym kolorze, ponieważ mam małe usta i jakoś zazwczaj lepiej czułam się w kolorze nude. 
Tym razem zaryzykowałam ;)








Marynarka - MARKS&SPENCER || Spodnie - NIFE || Bluzka - PRIMARK || Buty - NEW LOOK


Już niedługo będą zdjęcia z sesji zdjęciowej :)

Pozdrawiam!


59 komentarzy:

  1. Świetny outfit, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz, uwielbiam Twoje posty! Nawet nie wiesz jak na nie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna ta marynarka! i genialnie wygladasz w tym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw! ;) Rewelacyjne są te spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz rewelacyjnie, masz świetne włosy:)

    Zapraszam na nowy post:)
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Marynarski styl wydawał mi się już nudny, ale jak widać, można pokazać go z wielu róńych stron ;) Twój zestaw baardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna delikatna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pieknie ci w takim makijazu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz rewelacyjnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam paski, paseczki, marynarskie akcenty. Nie moge sie doczekac kiedy wykorzystam moje stroje, jeszcze troche i do boju. Staram sie uroizmaicac moj stroj, dodac mu odrobine oryginalnosci i smaczku. Bardzo lubie obserwowac Twoje stroje. Dojrzewam do zakupu czarnych platform na slupku.

    Kochana, serdecznie zapraszam do mnie na bloga
    mam nadzieje, ze Ci sie spodoba

    ps. Jestem z Leszna wlkp. Dwa tygodnie temu kiedy bylismy w Poznaniu, przed wjazdem do S.Browaru usmiechnelam sie i pomyslalam, ze robilas tez tam zdjecia.

    Kiss kiss :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie wyglądasz w takim wydaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie wyglądasz:)!

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie ucieleśnienie preppy style - bosko. bardzo klasycznie, kobieco..jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie, elegancko i z klasa

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty ślicznotko jedna!:) pieknie wygladasz w tej pasiastej marynarce!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. slicznotko pieknie ci w tej pasiastej marynarce!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się;) marynarka jest boska;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz po prostu rewelacyjnie :) Może pomogłabyś mi dokonać wiosennej metamorfozy w moim wyglądzie? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak z żurnala :) Dawno kupowałaś tę marynarkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam ją od rodziców na święta, wiec to jakoś grudzień był :)

      Usuń
  20. Oho! Ja też jestem zachwycona. Marynarka w pasiaka i spodnie - marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz świetny styl :) a ten zestaw jest super, dla mnie marynarski styl w ogóle jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy blog, dodaje do obserwowanych :) możesz powiedzieć jakiego podkładu i bronzera używasz?

    OdpowiedzUsuń
  23. hehe ostatnie zdjęcie świetne :)
    A ogólnie to baardzo ale to baaardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna marynarka:) bardzo ci do twarzy w takiej marynarskiej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wyglądasz<3 :) bardzo ładna fryzurka:)

    OdpowiedzUsuń
  26. masz śliczny makijaż proszę napisz jakimi kosmetykami go zrobilas(chodzi mi głównie o podkład, puder i brązer do policzkow) ?? i prosze napisz firme tych kosmetykow i odcień którego uzywasz. Bardzo Cie o to prosze:) Śliczna dziewczyna z Ciebie, pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również jestem zainteresowana ;)

      Usuń
  27. jak zwykle rewelacyjny outfit :)
    szczególnie marynarka, która dodaje uroku:)
    zapraszamy do nas:
    http://motive-and-reason.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, bo prosto i klasycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna stylizacja :) widać, że wszystko dopracowane i dokładnie przemyślane :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :
    mycrazyworld--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. styl marynarski to już zdecydowanie klasyka, a Ty się w nim świetnie prezentujesz.
    Czerwona szminka- jak najbardziej Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  31. masz coraz lepszy blog i coraz lepsze stylizacje do tego wydajesz sie bardzo sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna marynarka. W ogóle świetny outifit.

    OdpowiedzUsuń
  33. Julio, jaki masz rozmiar tych spodenek? Mnie się osobiście bardzo podobają, ale nie wiem, jaki rozmiar sobie zamówić :)

    Dziewczyny, czy mogę liczyć na Wasz komentarz dotyczący mojego dzisiejszego posta? Dopiero zaczynam, a chciałabym mieć jakieś opinie :) Zapraszam http://theessenceofstyles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. super :))
    http://www.live-style20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ślicznie Ci jest w tych włosach przede wszystkim, stylizacja jest dowodem, że prostota może naprawdę świetnie wyglądać, nie trzeba się wcale wiele wysilać zeby stworzyć naprawdę dobry outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny blog i rewelacyjne zestawy!!!

    Bedzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz do Mnie i zostawisz komentarz:)
    Zapraszam również do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wow świetny zestaw :) marynarka świetna :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny zestaw! + piękny makijaż :)
    pozdrawiamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna stylizacja, bardzo pasują Ci takie spodnie i zadziorny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylizacja ;) http://swiatniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna stylizacja, a ta marynarka jest cudowna !!!!! :)

    zapraszam na mojego bloga:
    verde-scuro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Rewelacyjnie wyglądasz. ;) No, ale ładnemu we wszystkim ładnie. :))
    Świetna marynarka !

    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Jesteś przepiękna, a do tego cudownie ubrana! Marynarka i buty, cud miód i orzeszki. Zapraszam na mój blog: http://sweetmilkyways.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie wiem jak można być taką niesamowicie piękna osobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. racja, marynarski styl jest zawsze na topie. już po kilku notkach jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego wyczucia stylu :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin