1 listopada 2011

Kolorowe dodatki :)

40 komentarzy:
 
Cześć! :)

Mój dzisiejszy dzień, na pewno nie różni się zbytnio od Waszego :) Od rana wszyscy jeżdżą na cmentarze, później może jakiś spacer ? Dzisiaj w Poznaniu trafiła nam się piękna pogoda, idealna na jakieś wyjście :) A wieczorem idę z chłopakiem na Cytadelę, co roku w tą święto warto tam iść, ze względu na ogromną ilość zapalonych zniczy, które w ciemności wyglądają jak malutkie światełka :) niesamowity widok! Jutro na pewno pokażę Wam zdjęcia :) A teraz wkładam zdjęcia dzisiejszego zestawu :)






Marynarka, buty i spodnie, wiem powtórzyły się :) ale tym razem z innymi dodatkami, które 'ukradłam' mamie hihih, zielono-niebieskie korale, zielony pierścionek i do tego fioletowe paznokcie, myślę, że w miarę do siebie pasują :) trochę ożywiły ten zestaw :)

i oczywiście zdjęcie z liściem, musiało być :P

aaaa i nie obeszło się od ciacha RURY, która co roku ląduję w moich rękach :D

i wybaczcie mi mój szczery uśmiech, ale gdyby ktoś widział, że robię sobie zdjęcie z rurą ?
haha..

Ja już lecę, godzina 17 a już jest ciemno ? :| także, czas na mnie! a Wam życzę miłego wieczoru :)

40 komentarzy:

  1. O rany, Juleńko, jakaś Ty piękna, czarująca, wow! :)
    Kurcze, ludzie zamiast palić znicze wpatrywali się w tego Aniołka.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. masz prześliczną buzie :) taka pozytywna, dziewczeca i slodka. pozazdroscic :) a set b. ladny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz bardzo ładny uśmiech!! :)
    poza tym rzeczywiście kolorowo :) ale ze smaczkiem :).
    aż tak ciepło w Poznaniu, ze chodzicie bez kurtek ;o!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, muszę przyznać, że bardzo mi się podoba Twoja fryzura;p Bardzo fajna koszulka;p Uwielbiam białe;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś bardzo śliczna! ;) Tak, nie mylisz się, to Poznań;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się czyta twój blog. Jesteś bardzo uroczą, ładną dziewczyną! Outfit'y również przypadły mi do gustu!

    Pozdrawiam, Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko! no co? co bd się rozpisywać. pewnei i tak nie bdz Ci się chciałąo tego czytać więc w jednym słowei opiszę, to co czuję! nie bd zaśmiecać Ci bloga jakimś dłuuugim, nudnym komentarzem w stylu `lizusków` .. a więc mówię co myślę, tzn. piszę : ŚLICZNA DZIEWCZYNA ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wychodzisz na zdjęciach :)
    a twoja stylizacja bardzo mi się podoba :)
    dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, że do mnie zaglądnęłaś :)))
    Mimo, iż jesteś młodziutka wiele kobiet mogłaby się od Ciebie uczyć. Ach... i te oczy :D
    Dodaję do obserwowanych zdecydowanie!
    Pozdrawiam i zapraszam :)))

    http://fromtheworldofthumbelina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna z ciebie kobieta - powinnaś być fotomodelką a może jesteś ?
    zestawy bardzo ładne
    - dodam do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  11. masz bardzo ładną buźkę :)
    zestaw super :) korale na pewno ożywiły cała stylizację :)


    http://myinspiratioons.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Julio jesteś śliczna! :) Bardzo podoba mi się Twoja uroda i makijaż oraz oczy masz przepiękne:) przypominasz mi Marinę Łuczenko, a na Twojego bloga trafiłam z bloga trishki. Szkoda, że masz tak mało postów ale przejrzałam wszytskie i bloga dodałam do zakładek na pewno tu wrócę :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny zestaw! musze Ci powiedzieć, że jesteś prześliczna! naprawde ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Simple look, but beautiful!

    www.fashiable.nl

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana jesteś prześliczna :) wspaniała uroda ;)
    rewelacyjne stylizacje i super zdjęcia :)

    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześlicznie wyglądasz. Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz piękną twarz! i doskonale malujesz oczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarujący uśmiech ;))
    No i co, że powtórzyły się te rzeczy, toż to żaden grzech :P A marynarka jest świetna i bardzo pasuje Ci ten naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor moich włosów jest raczej "zwyczajny" - bez szału :D Może na zdjęciach przez flesza inaczej wygląda.

    Śliczny uśmiech! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. jesteś śliczna ;) genialna marynarka! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. you look so wonderful !love it !

    OdpowiedzUsuń
  22. Thank you for your comment :)

    I love your necklace, and you are so cute ^^

    I'm following you now, I hope you'll do the same ;)

    xo!!!

    http://voguesweetvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. bardz fajna marynarka:) tez mam tą torbę, choć już nieco zniszczyła mi się

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz swietnie! a poza tym jesteś śliczna i baaardzo fotoheniczna ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta marynarka jest boska! pozazdrościć ;) Korale pięknie się z nią komponują! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. so beautiful!
    Thanks for your sweet comment ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietna marynara i naszyjnik, a Ty sliczna!! Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. I love your photos! Awesome!
    Love your blog also!
    how about following each other?
    Pls visit my blog if you free
    Have a great day

    xoxo
    http://ningyoufashionhouse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny outfit, jesteś naprawdę śliczna :) Rzeczywiście pogoda dopisała w tym roku na Święto Zmarłych..

    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. You're so stunning. Your hair's the shiniest hair i've ever seen. x hivenn

    OdpowiedzUsuń
  31. p.s. znalazłam Twoje zdjęcie na pewnym blogu http://catherinka.pinger.pl/ o ile o tym nie wiesz to Cię o tym informuję :). pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ z Ciebie ładna osóbka :) i na pewno jesteś ogromnie sympatyczna! Bardzo fajny zestaw, naszyjnik jest świetny :)
    Pozdrawiam cieplutko ;)
    p.s. poobserwujemy?
    http://mamnaimieweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglądasz prześlicznie :) powinnaś nosić ubrania w żółtym kolorze zobacz jak promiennie wyglądasz z tym liściem :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin