7 października 2011

Workery!

14 komentarzy:
 
Witajcie dziewczyny!

W dzisiejszym outficie główną rolę odgrywają znane/modne w tym roku WORKERY :) Moje mają już 2 lata, kupiłam je w Anglii, ale nie do końca byłam przekonana do nich kupując je, ponieważ mało osób je nosiło (dziwnie mi tak było) poza tym nie wiedziałam za bardzo z czym je zestawić.. Wyciągnęłam je z szafy robiąc ostatnio porządek i spróbowałam je dopasować do czegoś, rzeczy znane Wam już, jednak nie widzę jakoś tych butów z moimi rzeczami, musiałabym chyba dłużej nad tym posiedzieć.. Może Wy miałybyście jakieś pomysły dotyczące TEGO koloru workerów ? :)









Co wy o tym myślicie? Poza tym zauważyłam, że moje włosy są takiego samego koloru jak moje buty .... masakra :P ale w rzeczywistości nie są aż tak rude :P

Pozdrowienia dziewczyny:*

14 komentarzy:

  1. zakochałam się w twoich workerach :) maja sliczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi bardzo podobają się twoje workery! Ja się dziwie że nie miałaś z czym ich zestawić, jest tyle możliwości. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Workery idealnie pasują do Twoich włosów i tworzą kontrast między słodką bucią a swym "ostrym" wyglądem, pdooba mi się połączenie marynarki z jeansami. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. workery są świetne :) Można je nosić do różnego rodzaju luźnych swetrów czy militarnych gadżetów :) Ten kolor może świetnie się prezentować z rurkami w kolorze bordo, bardzo modny kolor na jesień :*

    OdpowiedzUsuń
  5. oj nie, ja nie jestem jednak przekonana :) ładnie wyglądają bo pasują kolorem ale za fasonem nie przepadam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny outfit :) piękna jesteś, zapraaszaam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności ty, butki są cudne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz ;)
    Zaprasza na: http://mojmalyswiatmody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. faaajne buciorki ! ;)
    kolorek świetny ;>

    ooldzon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż przekonałam się do workerów patrząc na tą stylizację :)
    Wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog , świetne buty .
    dodaje do obserwatorów ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne masz te buty ;)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin