6 października 2011

Jesiennie :)

15 komentarzy:
 
Hej dziewczyny!
Wybaczcie za tą chwilę nieobecności, jednak nie miałam jak zrobić zdjęć, a pstrykać je sobie samemu to bez sensu, chcę, żeby moje zdjęcia były wyraźne :) W dzisiejszym outficie wykorzystałam nieco stonowane kolory w odcieniu szarości i beżu, myślę, że pasują one do siebie, zresztą same zobaczcie :)









Przepraszam za podwinięty sweterek na 4 zdjęciu, nie zauważyłam :P
Szal-tuba, torebka - znana Wam z poprzedniego postu, są to zdobycze z SH :) a sweterek kupiony już parę lat temu, robiąc porządki znalazłam go, bo kompletnie o nim zapomniałam :)
Przy okazji możecie zauważyć zmianę koloru moich włosów, zrobiłam pasemka + plus cięcie i o wiele lepiej się w nich czuję, teraz tylko muszę poczekać na odrosty i będę mogła poprawić pasemka, żeby były typowo blond :)

Pozdrowienia :*

15 komentarzy:

  1. Wyglądasz tak uroczo i niewinnie, przesłodko wręcz. :) Bardzo ładnie wyglądasz, zestaw prosty, ale na Tobie zachwyca. :) Komin mi się najbardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. wg mnie jesteś bardzo podobna do Mariny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz szczęście, że nie zrobiłaś włosom nic złego bo byłam w nich zakochana i nadal jestem :D Chcę mieć takie jak Ty i mam nadzieję, że za rok moja grzywka urośnie mi właśnie na taką długość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze przepiekniee śliczna:**
    pozdrawiam :pp

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna torebka zapraszam zuzia-ch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłam je na giełdzie odzieżowej w Poznaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och ślicznotka z ciebie, zestaw świetny ! <3
    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna tuniczka i fajny kominek :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin