23 października 2011

Spotkanie integracyjne 2

4 komentarze:
 
Hej dziewczyny!

tak tak, wiem! nie było mnie długo, przepraszam. Ale te dni miałam trochę 'zalatane' w pracy do południa, a po południu nie miałam możliwości zrobienia dla was zdjęć, szybko robi się ciemno i te zdjęcia są strasznie brzydkie :( w tym tygodniu mam tylko 2 dni pracujące, więc na pewno coś dla Was napiszę :)
może jakieś propozycje na post ? :)
Pokażę Wam zdjęcia z wczorajszej integracji cz.2, zdjęcia dwa tylko z domu, aparatu na miasto nie brałyśmy :) Tym razem udało nam się umówić w większym gronie, chociaż i tak to nieliczne dziewczyny, ale najlepsze ! :)


 W jeden dzień również miałam czas spotkać się z koleżanką, ze spotkania mam parę zdjęć, miałyśmy do dyspozycji statyw a , że lubimy obydwie zdjęcia to musiałyśmy sobie je zrobić :D







A poza tym mam małe zmiany w swoim pokoju, jak już pewnie zauważyłyście na niektórych zdjęciach to kolor ścian jest czerwony, a teraz zachciało mi się białej ściany i  tą ścianę na zdjęciu powyżej, pomalowałam na biało, niestety ciężko wyjść z czerwonego, kilka warstw jest już nałożonych a to i tak za mało i są jeszcze prześwity, ale już niedługo będzie gotowe :)
A tym czasem, uciekam! Mam nadzieję, że uda mi się nadrobić ten tydzień! Pozdrowienia:*

4 komentarze:

  1. ostatnie zdjęcia najładniejsze ! ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak Ci podziękować... To co napisałaś znaczy dla mnie milion razy więcej niż fałszywe pisanie mi jaka to ja ładna, czy owaka, bo wiem, że jestem jedną z wielu, wiem, że nie wyróżniam się niczym, jestem klonem, ale pracuję nad swoim charakterem, nie lubię stać w kącie, w cieniu, lubię pisać, chcę być nie tylko do publikacji zdjęć, ale chcę by mój blog pokazał mniej więcej jaka jestem...
    Po Tobie widać, że jesteś miłą osobą, ale wydaje mi się, że masz twardy charakter i za buzią anioła kryje się temperamentna kobieta - dobrze, ja to cenię.:)
    Jeszcze raz dziękuję, przeczytać coś takiego od Ciebie to jak wygrać w Lotto!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakim aparatem robisz zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się nazywa twój chłopak

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin