8 października 2011

Dziewczyny lubią BEŻ :)

26 komentarzy:
 
Hej dziewczyny!

Niestety czuć już prawdziwą jesień, dzisiejszy dzień jest strasznie zimny! Trzeba zaopatrzyć się już w cieplejszą kurtkę, szal, może nawet rękawiczki ? hihi..
Osobiście bardzo nie lubię takiej pogody, dla mnie może być chłodno, ale fajnie jak czasem wyjdzie słoneczko.. a najlepiej niech już znowu będzie lato!!! wrr..
Dzisiaj króciutka notka, ponieważ muszę się uczyć -> jutro mam zaliczenie z Kosmetologii Pielęgnacyjnej, z zakresu masażu kończyn górnych.. uhuhu :) No  nic pokażę Wam tylko outficik i zmykam do nauki!






W tą jesień muszę zaopatrzyć się w tego typu sweterki, z tym, że wolałabym 'oversize' a moim must have jest ponczo! Zakochałam się, myślałam może o kolorze szarym-bardzo uniwersalnym, ale też nie aż tak smutny jak czarny :( dziewczyny! odkładamy czarne rzeczy na jesień!!! :)
hehe spadam do nauki, pozdrowienia!:*

26 komentarzy:

  1. dziewczyny kochają beż !
    Cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz cudnie! Jesteś bardzo ładna!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy to laatem, czy jesienią, wyglądasz kwitnąco! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś przepiękna :) nie moge sie na ciebie napatrzec :) :P

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna dziewczyna ! ;)
    dołączam do obserwujących. zapraszam do siebie. ooldzon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojjj lubią, lubią jestem fanką tego koloru ;)
    Cudownie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Sooo cute! Simple and chick, i love it :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi honey, love the blog.
    Very good!
    What do you think of following each other?
    kisses.

    OdpowiedzUsuń
  9. KONKURS do wygrania dwa bony towarowe na www.white--weasel.blogspot.com zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. czyzbys studiowała Kosmetologię? Ja też ;) Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Po pierwsze - jesteś prześliczna! ;)Zestaw bardzo mi się podoba, beż jest na topie:))buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, delikatna kolorystyka. Pasuje do Twojej urody :) Ogólnie zestaw bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczności ;)
    powiedz kochana gdzie kupiłaś te buty koturny?to są botki czy już kozaki?;)
    pozdrawiam;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna z Ciebie dziewczyna i do tego świetny styl : )
    Dodaję do obserwowanych : )

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Cię:**
    jesteś taka śliczna:dd

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak już wiesz, jesteś śliczna, piękna i w ogóle NAJ :) ale cóż to za milczenie od trzech dni? :) Lubię, a wręcz uwielbiam czytać Twój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepraszam, to z powodu pogody:( dzisiaj będzie wpis! :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie kupiłaś ten szal/komin? :D jest świetny :D taki mi się marzy ;)
    Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin