15 października 2011

Biała marynarka!

12 komentarzy:
 
Witajcie dziewczyny!
Dzisiaj taka szybciutka notka, bo właśnie szykujemy się z chłopakiem na wyjście :) idziemy do znajomych, a potem może na imprezkę :) w końcu dzisiaj sobota ( Saturday Fever ) :D Ubrałam dzisiaj moją nową marynarkę, kupiłam ją ostatnio na zakupach w Bershce :) Jako dodatek założyłam naszyjnik w kształcie koła, który dostałam od rodziców, myślę, że wszystko ze sobą współgra :)







Myślę, że jest to dosyć prosty zestaw, na co dzień można tylko zamienić buty i zrobić' mniejszy' makijaż :)

A tymczasem, idziemy się szykować! Pozdrawiam i miłej sobotniej nocy życzę :)

12 komentarzy:

  1. Marynarka w szafie kobiety to obowiązek jak mała czarna, o! :)
    Świetnie, dość oficjalnie, ale bardzo mi się pododa, sama lubię się tak ubierać, czuję się wtedy inaczej niż większość ludiz, którzy mnie otaczają. :) Czuję, że wreszcie ktoś młodszy, dużo młodszy może powiedzieć do mnie "Pani", bo jeżeli osoba duuuużo staarsza tak mówi to wcale mnie to nie cieszy... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę Ci powiedzieć, ze bardzo ładnie wygląda Twój kolor włosów. Myślałam, że w czerni jest lepiej... ale zdecydowanie zmieniam zdanie :)! Biała marynarka -troszkę nie praktyczna, bo się szybko brudzi, ale wygląda bosko! :) Z resztą pasują Ci jasne i ciemne kolory :). A tak notabene, to mam identyczne buty :), nie zdzierają Ci się na noskach?
    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jak zwykle ślicznie wyglądasz, masz niesamowicie piękną urodę :) A marynarka super!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak wszystko świetnie współgra :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna marynarak zapraszam do mnie zuzia-ch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw, naszyjnik pięknie się odznacza

    OdpowiedzUsuń
  7. Super marynarka. Świetnie wyglądasz :)
    Odnośnie zdjęć, to proponuję nadać im trochę więcej barw, bo wyglądają czasem trochę blado,
    a wiem, że zależy Tobie na tym, by wszystko wyglądało jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. najpiekniejszy zestaw tworzy tu Twoje piękna buzia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna sesja z Madery bedzie wkrotce!

    polecam odżywki i szczotke, jak najbardziej :). swietnie wygladasz, tak w ogole! buty i marynarka obledne!

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin